Tjena
Är mitt i en flytt och gick igenom massa gamla kartonger från förr och vad stöter man på där om inte min gamla doomtrooperlek. Hade verkligen inte hjärta att kasta bort dem trots att inga av mina kompisar längre lirar. Tänkte därför gå ut på internet och se om jag kunde sälja alt iallafall finna dem ett hem där de kommer lite till användning.
Får upp denna sidan och märker till min förvåning att många av posterna är skrivna nyligen. Doomtrooperdelen av mig vaknar omedelbart till liv och jag plöjer geneast igenom hela forumet. Jag inser snabbt att jag troligen spelat på en väldigt låg nivå av doomtrooper, mycket pga att vi endast var 3 som spelade. Att jag dessutom bytte bort dålig karma som jag redan som liten misstänkte var en dålig affär blåssade upp men ny ångest :-P. Bor i Malmö så det hade varit kul att se hur alla riktigt fina doomtrooperkort ser ut och hur ett spelet ska spelas (Vi körde ut massa krigare och min lek består säkert av 1/3 krigare).
Har också en del Dark Eden kort, var lite äldre när detta spel kom ut så jag har förhoppningsvis en mer balanserad lek här.
/Andreas