Doomtrooper forum » Köp, sälj eller byt kort

Har en hög kort till salu :) (30/08-10)

(9 posts)
  1. Gnab
    Medlem

Hejsan!

Vad glad jag blev när jag såg att det fortfarande finns folk som spelar detta underbara kortspel.
    Har som topic säger en hög med kort att sälja eftersom jag inte har någon tid eller möjlighet att spela längre. Har tyvärr inte korten här förrän om en vecka men det är säkert nånstanns mellan 2-3000 kort. Dock är nog 2/3 på engelska, 1/4 svenska och resten norska (ska kolla upp exakt hur det ser ut när jag får dom).
    Fiskar bara lite efter om det finns nåt intresse av någon att köpa dom.

Har för tillfället också massor med böcker från rollspelet inom Mutant Chronicles och figurspelet Warzone ute på Tradera i skrivande stund om någon är intresserad av det och hinner se det innan dom tar slut :)

Posted 1 år ago #
  2. Gnab
    Medlem

Åh, en mailadress kanske inte skadar heller :D

gnabxx@gmail.com

Posted 1 år ago #
  3. pzonet
    Medlem

Synd att du inte vill spela :/. Bor i Göteborg (kan inte vara mer än 7 mil från Trollhättan). Säg till om du ångrar dig :)

Vill du fortfarande sälja korten så får du gärna publicera listor eller bilder. Om du vill kan du även maila mig på: pzonet(at)hotmail(punkt)com.

Posted 1 år ago #
  4. Gnab
    Medlem

Näe tyvärr inte...
    Ska fixa med bilder och sånt efter helgen nån gång, har lite mycket på gång just nu. Är lite jobbigt att lista så många kort med så är lite nyfiken på hur mycket arbetet är värt om det finns några pengar i det eller inte :P
    Annars är risken att det blir slumphögar ut på Tradera :P

Posted 1 år ago #
  5. Gnab
    Medlem

Hade visst fler kort än jag mindes, är nog runt 6000 kort istället :D
    Känner inte riktigt för att lista allt som ni nog förstår. Om det är nån som har nån bra ide hur jag ska göra för att visa lite bättre vad det är för kort så får ni berätta det för mig.
    Majoriteten är på engelska och från de flesta olika expansionerna.
    Här är en bild på hur många kort det egentligen är.
    http://data.fuskbugg.se/skogsturken/2010-09-11%2002.26.17.jpg

Posted 1 år ago #
  6. Gnab
    Medlem

Allright, sista tjatet om mina kort nu då :P

Jag misstänker att ni är mest intresserade av dom svenska korten.
    Det är strax över 1100 kort uppdelade ungefär som följer
    80 +-5 Apocalypse
    120 +-5 Golgotha
    85 +-5 Warzone
    150 +-5 Mortifikator
    165 +-5 Inqusition
    520 +-5 Orginal
    och endast ett enda kort från paradise lost (det orkade jag räkna exakt :P)

Här är en bild på dom:
    http://data.fuskbugg.se/skogsturken/2010-09-13%2019.31.53.jpg

Utöver dessa har jag ungefär 170 norska kort, främst från orginal och inqusition, men dom tänkte jag nog slänga ut på tradera.
    Sen har jag runt 5000 engelska kort som jag inte riktigt vet vad jag tänkt göra med, verkar vara ganska blandat från expansionerna där med.
    Jag har dessutom en hel öppnad låda Golgotha som är på franska vilket är ungefär 300 kort.

Finns det något intresse för dessa så släng iväg ett mail till: gnabxx@gmail.com eller skicka ett sms till 0730 450 895 (ring helst inte)

Posted 1 år ago #
  7. Gnab
    Medlem

Tänkte bara meddela det att dom norska och svenska korten är borta.

Om nån vill ha dom franska Golgotha-korten så kan jag skänka bort dom mot vad frakten kostar (30kr). Observera att jag inte kommer packa dom lika omsorgsfullt som jag packat dom andra då :P

Dom engelska finns dock fortfarande kvar och dom ser jag gärna att nån köper av mig, är en rejäl mängd (5000st) så de kostar nog en del att skicka.

Posted 1 år ago #
  8. Border
    Medlem

Vad ska du ha för alla de engelska korten då?

Posted 1 år ago #
  9. Gnab
    Medlem

Åh jag vet inte exakt...
    En priside är en tusenlapp + frakten kanske?
    Kan tyvärr inte väga dom men jag gissar på 8-9 kg och då skulle det kosta 120kr att skicka med Schenker.
    Är det nån intresserad så är det bara att maila: gnabxx@gmail.com

Posted 1 år ago #

RSS-feed för det här ämnet

Svara

You must log in to post.