Jag heter Robin Åhlgren, bor i Lindesberg (ligger 4 mil norr om Örebro), och jag är 17år. Jag vart intresserad av doomtrooper när jag var rätt liten, ca 7år gammal, av min kompis Stefan, som då var 11 år, som visade mig sina kort och lärde mig hur man spelade. Jag vart fast direkt och drog nästa dag ner på stan och köpte mig en grund-lek. Här i Lindesberg så var det bara ett kvarter där personer höll på med doomtrooper, men det stoppade oss inte från att spela med varandra. Så vi höll på att spela, byta, köpa kort i några år. Men sedan så slutade, affären där vi köpte dom, att sälja korten och vi blev förstås väldigt ledsna över det men fortsatte att spela med dom korten vi hade. Men tillslut så tröttnade vi och efter det så vart det inget mer doomtrooper spelning i Lindesberg.
Eftersom att jag var rätt liten när jag höll på med doomtroopers så hade jag inte råd att köpa så jätte många kort, men jag har nog runt 300 - 400 iaf. Och dom ligger i en stor fin hög på en hylla i mitt rum och jag brukar kolla igenom dom lite då och då.
När jag brukar fråga folk i runt om i Sverige, på spel-konvent, i skolan, vänner, så har det aldrig hänt att någon har vetat vad doomtrooper är för något. Men nu så vet jag äntligen att det fortfarande finns folk som vet vad det är och t.o.m spelar det fortfarande.
Ja det var lite kort information om mig då :)